понеділок, 13 лютого 2017 р.

Олександр Солонтай

Українцем стати настільки просто, що варто було б це ускладнити. Мені здається, що не можна просто так видавати паспорт українця кожному, хто має достатній вік та звернувся за документом. Щоб стати українцем повинен бути мінімальний іспит на знання України, прав та обов'язків громадянина, історії, мови, елементарної географії. Особисто я не проходив цієї процедури, як і решта мільйонів українців, став громадянином дуже легко. А ще я ставав українцем двічі.
Один раз формально, коли мені дали паспорт, а інший раз неформально, коли вирішував питання, де мені жити. В мене батьки вже з дев'яностих жили в різних країнах. Тоді мені довелося обирати, де закінчити школу, куди йти в університет, де працювати. Обрав Україну, бо вирішив змінити країну. В момент ухвалення рішення відчув себе частинкою України, тобто українцем.

Немає коментарів:

Дописати коментар