вівторок, 28 лютого 2017 р.

Дмитро Ковалик

довга історія .... за етнічним походженням українець я тільки на 25% (дід по матері з "малою шляхти"), решта - німці, румуни, еврейци і далі я вже сам толком не знаю хто. коротше, "суміш бульдога з носорогом і їжачок по дідусеві", стандартний результат культивованих при совку інтернаціональних шлюбів з метою вивести усереднено-уніфікованого "радянської людини" без роду-племені і ясною ідентичності. мій дідусь в числі інших своїх занять був актором Одеського Українського Театру - від нього я з дитинства ввібрав повагу і інтерес до української мови та культури, з якими в ті часи в Одесі було самі розумієте як, на букву Х і не "добре".
вільне знання мови (говорю погано бо практики немає, але розумію і пишу абсолютно вільно) - так само від нього .. так само дуже пощастило з однієї з вчительок укр. мови \ літератури в школі - вона була однією з ще тих, старовинних націоналістів, вона потім була в першому складі Руху. це все дуже добре, але з урахуванням специфіки нашого регіону перш за все тим не менше було дуже мало, щоб тільки на основі цього відчути себе українцем. тому при всьому цьому років до 25 я був звичайною одессотой, яка взагалі не замислювалася над цими питаннями і не потребувала якоїсь ясної ідентичності. так тривало до тих пір поки я не познайомився з хлопцями з одеського осередка УНСО. я почав з ними тусуватися, зацікавився українським націоналізмом, і взагалі українством як таким. в УНСО я не вступав - по-перше, з певних причин про які знає один з попередніх коментаторів і про які я не хочу тут поширюватися, я не міг офіційно складатися в організації подібного роду, по-друге, я сам по собі істота не партійне, у мене ось це ось упередження "вступають в партію і в гівно" схоже нікуди і ніколи не дінеться. тому в УНСО я був "Прихильники". я провів в спілкуванні з цим середовищем близько 6-7 років, і за цей час я, якщо можна так висловитися, "виростив в собі" Українця - це був довгий і непростий процес, перетворення зі звичайного одеського напів-недо-космополіта і похуіст в людини усвідомлює своє коріння і прив'язки в нації, Батьківщини і якійсь ідеї. потім я поступово віддалився від них, тому що в домайданной Україні в таких регіонах як Одеса націоналістичний рух був дуже слабенький, займався він у нас тут по правді кажучи незрозуміло чим, на 90% це був на жаль "клуб балаканини за спільними інтересами" і коли мені було вже десь 32, я зрозумів що мені вже з ними нецікаво, та й взагалі тоді це все здавалося тут в Одесі суто безперспективним. я зберіг якісь погляди, але аж до Майдану взагалі не вірив у цю країну, вважав що тут немає нації, немає Батьківщини, що це гниле мертве болото в якому може бути тільки територія і населення. особливо знову ж з урахуванням специфіки Одеського регіону. а потім - Майдан. ось з Майданом сталося те на що я вже й не сподівався і про що навіть не мріяв - я повірив у те що у України є якісь перспективи на розвиток і відродження, я відчув що в мене все ж є Батьківщина яку варто любити і заради якої варто щось робити і за що то боротися. ну, десь так))) сорі за багато букофф)))

Немає коментарів:

Дописати коментар