четвер, 23 лютого 2017 р.

Анастасія Горова

Я луганчанка. Народилася у 1989 році у файному місті Луганськ, тут виросла, отримала якісну освіту (працюю за спеціальністю і дуже задоволена своєю роботою), тут вийшла заміж і народила сина.
Моя мама - українка, тато - росіянин. З самого дитинства я їздила на малу Батьківщину то мами, то тата - то до Львова, то до Московської області. І у мене ніколи не виникало запитання, хто я. Я українка, хоч і маю російське коріння.
Так само для мене Луганськ завжди був Україною, я ж можна сказати, народилася у незалежній Україні! І для мене ніколи не було і не буде інакше: Луганщина - це Україна!

Як я стала СВІДОМОЮ українкою? Вийшла на Майдан у Луганську у грудні 2013 року. І відтоді вже не можу зупинитися :-)
Можна сказати, у моєму розумінні "Справжній українець = свідомий громадянин України".

Як стати українцем? Народитися в Україні. Як стати справжнім українцем? Не стояти осторонь. Намагатися жити так, щоб кожен день тобі перед сном було що відповісти на запитання: "А що я зробив сьогодні на благо України, свого народу?" Навіть якщо це щось таке, що здається дрібницею, це важливо. Бо тільки якщо кожен з нас буде докладати зусиль, ми зможемо щось змінити на краще.

Немає коментарів:

Дописати коментар